Sorarsan Ki Susmak Mı İsterim? 

      Sessiz cümlelerden vazgeçişlerimin resmidir bu yazılar. Kelimelerim, şiirim ve gecem beni suskunluğumla siteme boğarken ellerimden tutan eller var.

       Hep bahsederim şiirlerimde ya benim şiirlerim bana sabahın dördünde düşmüşlerdir diye, en fazla sabahın dördünü severim ben sorarsanız ki niye? Bazıları gecenin dördü der o saate bazıları da ben gibi sabahın dördü diye ekler dizelere. Bende isterim şiirlerimin,şafağın kucağındaki sabahın dördü gibi özgürce çıkmasını haspesedilmiş kağıtlardan, dolaşmasını isterim gecenin sabaha kavuşmaya en yakın olduğu andaki kızıllığı baştan başa. Beraber geçirdiğimiz vakitlere konuk olsun isterim. Sen şiirimsin ya benim şiirlerimin de seni görmesini isterim. Belki, belki o zaman susar gecenin kuytu karanlıklarında  lâl olmuş bu dile haykıran bedenim. Sorarsan ki susmak mı isterim? Yok sevgilim ben yalancı şairler gibi şiirim sensin deyip mısralarımı çöpe atmayı değil, ancak ve ancak şiirim olan senden kokunun esareti olmuş bu bedene şiirler düşürüp, mürekkebi olduğumuz kalemle yeni hayaller yazmak isterim.

         Adının geçtiği her cümleme üç nokta koyarım, ben manasız kelamlarla aşkın defterine saçma resimler çizmeyi değil adını çekinerek şiirlerimde kelimelerim ardına gizlemesini bilirim…

5 thoughts on “Sorarsan Ki Susmak Mı İsterim? 

Bir Cevap Yazın

