Ölümün Eşiğindeyiz “Ben Ve Sevgim”

Bir karmaşanın içindeyim yine,

Geceye sarılıyorum,

Aya sarılıyorum,

Kaybolanlara yol gösteren yıldızlara sığınıyorum.
Üşüyorum yine, yalnızlığımı hissettiğim,

Bu kalabalık sokaklarda,

Hep korktuğum bu anda,

Seni arıyorum aklımda.
İnsanlara bakıyorum 

Hepsinin yüzü ayrı,

Hepsinin gülüşü ayrı,

Ama bi an hepsi sen oluveriyor, bunu anlayamıyorum.
Attığım her adımda,

Yazdığım her kelimede,

Uyandığım her günde,

Bitiyorum içimde koskoca bir senle.
Ölümden korkmuyorum,

Ama içimde sen varken,

Anlatamadıklarımla ölmekten,

Ölürken her şeyi bitirememekten korkuyorum.
Söyleyemiyorum işte; anlatamıyorum.

Dedim ya neden korkuyorum onu da bilmiyorum.

Ateşe düşmüş kağıt misali yanıyorum, bir farkla 

O dıştan ve kısa zamanda,

Bense içten ve acıyla…

                                                                                     Serkan Karabostan
(Daha fazla şiir için wattpad “acıyı sevmek” adlı şiir kıtabıma bakabilirsiniz. Bunun yanında destek için;

ac232323.blogspot.com adresimi ziyaret edebilirsiniz. İlginiz için teşekkürler.)

One thought on “Ölümün Eşiğindeyiz “Ben Ve Sevgim”

Bir Cevap Yazın

